Powered By Blogger

welkom op mijn blog

Dit is de blog van Janneke Jansen uit Bakel.



Vanuit de bibliotheek de Lage Beemden, wordt ons geleerd meer gebruik te maken van de mogelijkheden van de computer.

D.m.v. bloggen kunnen we met elkaar makkelijker communiceren en ervaringen uitwisselen.



Ik vind het best leuk om te ontdekken wat er zoal kan met de computer.

Pagina's

dinsdag 6 april 2010

Pasen 2010


Als je goed kijkt zie je een bruinvis zwemmen. Tijdens het zeilen hoor je een blaasgeluid, ze zwemmen langs de boot mee. Soms blijven ze wel een half uur, ze komen telkens boven water om adem te halen, een foto maken is niet eenvoudig. Ze lijken op een dolfijn zijn dikker en iets kleiner.
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Leuk om zo vanaf het water de natuur te fotograferen.

    groeten,
    Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi janneke ik zag de bruinvis erg mooi!
    wat heb jij al veel foto's etc op je blog knap hoor.mijn computer heeft de laatste tijd nogal eens kuren, en ikzelf heb het razend druk,ik mag van liesje niet meer dan 1 uur per ding achter de computer!helaas zit ik nog steeds 3 tot 5 uur per ding te oefenen maar ja.
    groetjes anne kattenvrouwtje

    BeantwoordenVerwijderen